21:17 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
۲۴ درصد افزایش پرداختی سالانه "دی"

1400/06/13 14:30

چه خبر از نمادهای بورسی:

۲۴ درصد افزایش پرداختی سالانه "دی"

بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در مردادماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۳ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش نماد برتر، بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را مبلغی بالغ‌بر ۵ هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و سپرده‌های تسویه شده طی دوره را نیز مبلغی برابر با ۳۱۹ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است.


همچنین "دی" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۱۳۵ هزار میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز میزان پرداختی‌های بانک دی به جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۴ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال ارائه‌شده است.


بر اساس این گزارش، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک دی در مردادماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش پرداختی داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۵۷ درصد رشد مواجه بوده است.


همچنین میزان پرداختی‌های این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش‌یافته، بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در مردادماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۳ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال بوده است.